{"id":7359,"date":"2020-12-28T16:04:56","date_gmt":"2020-12-28T14:04:56","guid":{"rendered":"https:\/\/slupno.eu\/?p=7359"},"modified":"2021-04-02T08:26:24","modified_gmt":"2021-04-02T06:26:24","slug":"warsztaty-z-umiejetnosci-uniwersalnych","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/slupno.eu\/warsztaty-z-umiejetnosci-uniwersalnych\/","title":{"rendered":"Warsztaty z umiej\u0119tno\u015bci uniwersalnych"},"content":{"rendered":"
Drodzy Rodzice, W ramach realizowanego projektu \u201eKreatywnie i interaktywnie\u201d zapraszamy uczni\u00f3w na warsztaty umiej\u0119tno\u015bci uniwersalnych:<\/p>\n <\/p>\n Zaj\u0119cia b\u0119d\u0105 realizowane w formie zdalnej w godzinach lekcyjnych do Pa\u0144stwa wyboru:<\/strong><\/p>\n – od 9.00 do 12.15 W zaj\u0119ciach dzieci mog\u0105 uczestniczy\u0107 w wybranych przez Pa\u0144stwa dniach:<\/strong><\/p>\n I grupa: 4.01,5.01,7.01 Zaj\u0119cia b\u0119d\u0105 prowadzone w grupach podzielonych wed\u0142ug wieku (do 15 os\u00f3b).<\/strong><\/p>\n SZCZEG\u00d3\u0141OWY PROGRAM ZAJ\u0118\u0106:<\/p>\n 12 godz. dla klas 2-3<\/em><\/strong><\/p>\n Cele : <\/u><\/p>\n – budzenie i rozwijanie ciekawo\u015bci poznawczej Oczekiwane efekty: <\/u><\/p>\n Uczestnik<\/p>\n – jest aktywny, uczy si\u0119 i rozwi\u0105zuje problemy w spos\u00f3b samodzielny, Metody pracy: <\/u><\/p>\n – dyskusja Zaj\u0119cia obejmuj\u0105:<\/u><\/p>\n – techniki efektywnego zapami\u0119tywania \u2013 elementy mnemotechnik SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!<\/strong><\/p>\n <\/strong>W razie pyta\u0144 prosz\u0119 o kontakt pod numerem telefonu: 728-522-877<\/strong><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Drodzy Rodzice, z uwagi na uczestnictwo w projekcie \u201eKreatywnie i interaktywnie”, zwracamy si\u0119 do Pa\u0144stwa z gor\u0105c\u0105 pro\u015bb\u0105 o udzia\u0142 dzieci w warsztatach umiej\u0119tno\u015bci uniwersalnych. Zaj\u0119cia zaplanowane s\u0105 w dni wolne od nauki, tj. w okresie ferii zimowych. Warsztaty b\u0119d\u0105 prowadzone w formie zabawy, nie nauki. Zapewniamy ich przeprowadzenie przez profesjonalnych trener\u00f3w robotyki, programowania, pisania … Czytaj dalej \u201eWarsztaty z umiej\u0119tno\u015bci uniwersalnych\u201d<\/span><\/a><\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":7362,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[5],"tags":[],"class_list":["post-7359","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-wszystkie-wydarzenia"],"yoast_head":"\n
\n<\/strong>z uwagi na uczestnictwo w projekcie \u201eKreatywnie i interaktywnie”, zwracamy si\u0119 do Pa\u0144stwa z gor\u0105c\u0105 pro\u015bb\u0105 o udzia\u0142 dzieci w warsztatach umiej\u0119tno\u015bci uniwersalnych. Zaj\u0119cia zaplanowane s\u0105 w dni wolne od nauki, tj. w okresie ferii zimowych. Warsztaty b\u0119d\u0105 prowadzone w formie zabawy, nie nauki. Zapewniamy ich przeprowadzenie przez profesjonalnych trener\u00f3w robotyki, programowania, pisania prostych program\u00f3w komputerowych i psycholog\u00f3w, kt\u00f3rzy w dost\u0119pny i interesuj\u0105cy spos\u00f3b b\u0119d\u0105 zach\u0119cali dzieci jak radzi\u0107 sobie ze stresem, jak \u0107wiczy\u0107 koncentracj\u0119 uwagi itp. Dodatkowo dzieci otrzymaj\u0105 upominki i materia\u0142y szkoleniowe, kt\u00f3re u\u0142atwi\u0105 prowadzenie zaj\u0119\u0107 poprzez zabaw\u0119.<\/p>\n\n
\n<\/strong>– od 12.30 do 15.45<\/strong><\/p>\n
\n<\/strong>II grupa: 8.01,9.01,11.01
\n<\/strong>III grupa: 12.01,13.01,14.01
\n<\/strong>IV grupa: 15.01,16.01,23.01<\/strong><\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\ni wsp\u00f3\u0142pracowa\u0107 \u2014 s\u0105 to niezb\u0119dne umiej\u0119tno\u015bci dla wszystkich w dzisiejszym spo\u0142ecze\u0144stwie. ( https:\/\/scratch.mit.edu<\/strong><\/a> )<\/li>\n\n
\n
\n
\n( https:\/\/scratch.mit.edu<\/strong><\/a> )<\/li>\n\n
\n– rozwijanie umiej\u0119tno\u015bci koncentracji uwagi
\n– rozwijanie podstawowych zdolno\u015bci i umiej\u0119tno\u015bci my\u015blenia tw\u00f3rczego
\n– doskonalenie percepcji wzrokowej
\n– rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej
\n– rozwijanie spostrzegawczo\u015bci
\n– utrwalenie orientacji w przestrzeni
\n– rozwijanie poczucia w\u0142asnej warto\u015bci
\n– rozwijanie umiej\u0119tno\u015bci wyra\u017cania emocji
\n– wdra\u017canie do wsp\u00f3\u0142dzia\u0142ania w zespole<\/p>\n
\n– skupia uwag\u0119 na wykonywanym zadaniu jest spostrzegawczy, ciekawy \u015bwiata i ludzi,
\n– umie dzieli si\u0119 swoimi do\u015bwiadczeniami,
\n– ch\u0119tnie podejmuje si\u0119 zadania,
\n– wyci\u0105ga wnioski na podstawie przeprowadzonych do\u015bwiadcze\u0144, wykonanych zada\u0144, jest odwa\u017cny, nie obawia si\u0119 pope\u0142ni\u0107 b\u0142\u0119du lub okaza\u0107 swej niewiedzy,
\n– jest got\u00f3w szuka\u0107 rozwi\u0105za\u0144 lepszych, nowych, oryginalnych,
\n– ma bogat\u0105 wyobra\u017ani\u0119 tw\u00f3rcz\u0105,
\n– jest spontaniczny, otwarty na pomys\u0142y i inspiracje od innych,
\n– jest samokrytyczny i ma poczucie w\u0142asnej warto\u015bci<\/p>\n
\n– burza m\u00f3zg\u00f3w
\n– gie\u0142da pomys\u0142\u00f3w
\n– gry i zabawy
\n– praca w programach graficznych<\/p>\n
\n– \u0107wiczenie operacji umys\u0142owych: analizy i syntezy, uog\u00f3lniania i abstrahowania
\n– \u0107wiczenia warsztatowe rozwijaj\u0105ce my\u015blenie dywergencyjne,
\n– \u0142amig\u0142\u00f3wki, zagadki, quizy, krzy\u017c\u00f3wki, labirynty,
\n– metody szybkiego zapami\u0119tywania
\n– \u0107wiczenia pami\u0119ciowe – powtarzanie sekwencji s\u0142\u00f3w, wierszy lub rymowanek
\n– \u0107wiczenia i gry warsztatowe rozwijaj\u0105ce spostrzegawczo\u015b\u0107
\n– \u0107wiczenia usprawniaj\u0105ce pami\u0119\u0107 wzrokow\u0105
\n– \u0107wiczenia na logiczne my\u015blenie – kategoryzacja, wykluczanie ze zbioru oraz analogia
\n– \u0107wiczenia kszta\u0142tuj\u0105ce nieszablonowe pomys\u0142y rozwijaj\u0105ce kreatywno\u015b\u0107
\n– \u0107wiczenia rozwijaj\u0105ce decyzyjno\u015b\u0107,
\n– \u0107wiczenia wspomagaj\u0105ce dzieci w wyszukiwaniu wielu rozwi\u0105za\u0144 trudnych sytuacji
\n-\u0107wiczenia na programach graficznych
\n– eksperymenty i do\u015bwiadczenia<\/p>\n